tillbaks efter ett tag

Har varit på operation och varit sänkt ett tag, haft mitt lilla morfinrace men nu börjar kropppen bli normal igen. fick en fin blomma av en god vän Ninni, det är en rosa orkidé, det värmde att veta att man inte är ensam i detta universum. ska försöka komma igång och göra en massa tennarmband, måste fylla på lagret. när man är nyopererad och tiden efter får man en massa funderingar om allt möjligt, man ska egentligen stanna upp och fundera på vad i helvete man sysslar med ibland. livet är inte så långt och man har inte hur många möjligheter som helst, så det gäller att tänka och göra som hjärtat vill och inte ha en massa förpliktelser, sånt är egentligen bullshit. har inte varit och handlat mat på ett bra tag nu, har inte orkat, så jag har skickat min underbara karl att hushållshandla, klart har köper det han tycker om och då blir det bara en massa onyttiga saker.
i morrn har träningsgänget en sammankomst på kvällen med lite mat  och sånt, ska försöka vila på dan så jag orkar vara där med dom, det ska bli kul att träffas och babbla strunt samt höra om dom tränat eller slöat.
Kram/Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0