Styr kosan norrut

Tjooo, strax drar jag norrut, ska hälsa på barnbarnen. De har redan fullt schema för mig. Ska bli kul att se vad de har planerat, fått lite info, så jag har mina aningar. Ska se om jag kommer överens med kameran så jag kan sätta in lite bilder också, hoppet finns i alla fall. Tror det blir att rida lite, Saga ser nog till att jag skuttar iväg med Nalle, en av deras hästar. På med alla skydd som finns, eller så stoppar hon in mig i en sulky. Ja ja. överraskningmoment brukar alltid bli bra , även för den "drabbade" alltså lilla jag. Återkommer med lite info om vad som hänt, skriver mer nästa vecka. // Kram Agneta

Kommentarer
Postat av: saga

kanske får test köra om du kommer och kollar när jag ska på travet på

lördag :P + att du ska rida HEHE längtar tills ni kommer !!!

2010-11-03 @ 19:18:17
URL: http://tvahasttjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0